1år

Imorgon fyller världens sötaste lillkille år. Min älskade brorson Filip blir ett år, åh!
Imorgon och på lördag vankas det kalas. Han kommer få en hel del paket, det kan jag lova genom att bara veta vad han får från sin faster, farmor och farfar. Då tillkommer en massa annan släkt också...
Från mig får han en träleksak från Micki, en grej där man ska banka på några pinnar.. Klassisk pryl som jag också haft. Sedan hittade jag två små t-shirtar på Zara också. En står det Ready Steady Go! vilket är passande eftersom han går nu... Den andra står det Handsome på och 1975. Den köpte jag eftersom min bror, Filips pappa är född 1975, så det tror jag nog han tycker är lite kul. Jojo alltså, inte Filip... Egentligen hade jag itne tänkt köpa kläder, men jag kunde inte låta bli och dessutom kom jag inte på något annat som kändes rätt...
18534-5898
Här ligger jag och Filip i hammocken på landet. Han brukar inte gilla att ligga på det där viset men den här gången gick det bra, han höll sig busy med min bikini...

Kommentarer:
Postat av: Lida

naww gud så söt bild!!

Postat av: Emmaria

Tack :) Han är ett charmtroll!

2007-08-29 @ 12:16:18
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: Anonym

Verkligen en härlig bild! :)

2007-08-29 @ 17:51:38
Postat av: Emma

Söt! Visst är det du som är med i senaste Veckorevyn förresten?
//Emma

2007-08-29 @ 20:36:41
Postat av: Ciis

Ser mysigt ut! :-)

2007-08-29 @ 21:20:00
URL: http://cissa.blogg.se
Postat av: Emmaria

: ja, absolut!
Emma: jepp, that's me!
Ciis: det är inget mot vad det faktiskt var! :)

2007-08-30 @ 12:13:56
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits