tillbaka från out-of-town

Oj, biland känner jag mig mer som en stadstjej än annars. Eller nja, jag känner mig oftast som det men när jag kommer utanför stan i mindre byar då känner jag verkligen att det är stan jag hör hemma i. Idag har vi firat farfars födelsedag och tagit med honom ut på tur. V i var en sväng i det område/den by där hans släkt kommer från. Det var kul att se hur glad han var och att han uppskattade utflykten! Lunch åt vi på laxbutiken i Ljungskile. Gott med grillad laxfilé men tyvärr glömde de antagligen bort vår beställning öfr det tog låång tid att få den och när den väl kom ut så var flera bitar på gränsen till färdiglagade... Fast allt som allt så var dagen bra och mysig. Kul att se lite annat än det vanliga...

Kommentarer:
Postat av: anina

Mums med lax!

På somrarna åker vi till Ljunskile och solar & badar, (min familj bor i närheten) så mysigt!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits