påsklov?!

Idag är dte många lyckliga som har påsklov. Åh vad härligt! Det är nog det värsta med att plugga efter gymnasiet, man får ju aldrig några lov... Inte ens ordentligt sommarlov för de flesta av oss eftersom man behöver jobba för hyran under sommaren. Oj det lät negativt, menade inte så..
Solen skiner även idag! Lovely. Måste till ljusbehandlingen och tänkte försöka gå på stan en kortis. Ska hämta en sak nere på stan. Nej om jag skulle ta och röra mig ut genom dörren också... Fast jag börjar känna av min allergi så helt ärligt känns det sådär. Fast jag har allergibesök om två veckor, får se om de har något att erbjuda... Not likely.

Kommentarer:
Postat av: Anna

Verkar jättejobbigt med pollenallergi! Jag har turen att slippa, men man vet aldrig, det kan tydligen komma helt plötsligt.

2007-04-02 @ 14:44:25
Postat av: Emmaria

För vissa är det riktigt jobbigt. När jag var yngre hade jag mildare variant än nu. Det är jobbigt, fast jag har haft det så länge att jag knappt minns hur det är utan :)

Postat av: Emmaria

För vissa är det riktigt jobbigt. När jag var yngre hade jag mildare variant än nu. Det är jobbigt, fast jag har haft det så länge att jag knappt minns hur det är utan :)

2007-04-02 @ 21:37:45
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits