heltäppt

Idag är min näsa igenkorkad. Antingen är det allergi, väldigt troligt, eller så har jag blivit smittad av en förkylning. Tror egentligen att det är pollen, men det vore ju typiskt om det var förkylning. Självklart har jag glömt min spray hemma.... Kanske har de någon jag kan tänkas klara mig över dagen på hos Apoteket, men det lär ju knappast vara i klass som min receptbelagda.
Idag är det jobb 8-17. Var länge sedan jag jobbade så länge... Halv nio till fem var det ju på gamla jobbet, men där var det friare, här är jag mer fast vid skrivbordet.
Det var superskönt ute redan på morgonen, idag kommer nog bli ljuvligt varmt. Just den dagen jag ska jobba... Typiskt! Hoppas på gött väder imorgon och hela helgen också för den delen.

Kommentarer:
Postat av: IdaMaria

Här uppe i norr har pollen-attacken inte riktigt kommit än, men snart kommer den nog med besked.

Postat av: Emmaria

No offense, men det där var den bästa anledningen hittills till att flytta norrut! :)

2007-04-26 @ 10:39:12
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits