crap

Usch idag mår jag verkligen kass! Natten har spenderats icke sovande.. Jag var magsjuk. Nu är jag svag, har ont i kroppen, hög feber och har en ganska smal diet, avslagen coca cola och vatten.
Det värsta var att jag hade en riktigt fullbokad vecka. Två kvällar med jobb, idag och imorgon, dagsjobb imorgon, hudläkaren på onsdag+skola, heldagsjobb på torsdag och annan skola på fredag.. Fast idag och imorgon kan jag acceptera att jag är sjuk, har redan avbokat arbetet imorgon, men sedan så får det vara nog!
Det enda positiva i det här är att min dator förhoppningsvis kommer hit imorgon vilket innebär att jag får den tidigare än jag väntade mig.

Ledsen att det blev ett neggo-inlägg men idag är inte en bra dag. Enda anledningen till att jag orkar sitta här nu är att jag vågade mig på att svälja en smärtstillande tablett som tagit ner min feber lite.

Kommentarer:
Postat av: Anna

Stackare! Det låter jättejobbigt, hoppas att du snart är frisk igen!

2007-04-23 @ 17:53:19
Postat av: Emmaria

Ja usch, det var itne kul. Nu mår jag bättre, men det går så sakta... trist!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits