clothing

Vet inte alls vad jag ska ha på mig ikväll. Eftersom det blir grillning först måste det vara varma kläder, förslagsvis lager-på-lager. Sedan är jag fortfarande öm om magen så slimmade jeans känns sådär kul... Och dessutom går vi ju in efter ett tag och då vill man ju se någorlunda schysst ut.
Ledorden blir: varmt, bekvämt och lite snyggt. Hmm... Det tål att tänkas på!

Tänker jeans, om jag har några som funkar, stor a-linje t-shirt från Gina med linne under, Reebok-sneakers och kofta samt blå parkas/jacka. Plus en pashmina såklart, min ständiga följeslagare! 

Kommentarer:
Postat av: Angelicas Closet

Jag ska på middag och har inte riktigt bestämt vad jag ska ha på mig heller.

Postat av: Emmaria

Nej, alltid ska det finnas val och möjligheter. Ibland känns något 100% men ofta velar man... hoppas du hittar något bra! :)

2007-04-30 @ 12:19:51
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits