bråttom

Nu ska jag berätta hur bråttom jag hade imorse... Jag ställde fram termosmuggen, lade i en tepåse och råsocker, satte på vattenkokaren, trodde att jag hällde på vatten och tog med mig muggen till jobbet. Joo, jag märkte redan hemma att det inte var något vatten men tänkte att jag kunde fixa mitt te på jobbet. Det var bara det att när jag väl var framme svettades jag typ och kände inte ett dugg för te! Jag vill ha en fin flashig termos-mugg. Kanske silvrig, isblå eller rosa!
18534-4971

bild via google.se

Kommentarer:
Postat av: Anna

Jag vill också ha en fin termosmugg men vet inte var man kan hitta sådana. Har du sett fina i någon butik?

2007-04-26 @ 17:22:08
Postat av: Emmaria

vet faktiskt itne, har varit på väg att kolal flea gånger men glömt av det. tänker mig Åhlens, designtorget, chilli, duka.. någon sådan butik! berätta gärna om du hittar någon :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits