10 kilo

Igår bar jag omkring på 10 kilo nästan hela dagen. Jepp, klimpen var min brorson. Att jag orkade är helt sanslöst med tanke på hur många gånger jag kände mig snurrig och nästan lite svimfärdig.
Fick honom att skratta jättemycket och det var så härligt. Riktigt innerligt skratt som kom djupt inom honom. Det som fick honom att skratta så glatt var hans knäppa faster som trummade i luften. Ja det låter knäppt men allt jag gjorde var att liksom låtsas trumma och ha ljud till. Skulle spelat in ljudet, det var ljuvligt!

Nu bor de på landet alltså, konstigt. Undrar hur de ska klara det!

Mår verkligen inte bra efter magsjukan. Åt mer igår till "middag" än jag gjort under veckan och magen svullnade massvis och jag mådde ruskigt illa. Trodde faktiskt jag skulle spy. Dessutom sträckte jag nacken när jag skulle duscha nu... Ischans, inte kul att vara Emma den här veckan.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits