raindropps are falling

Vaknade av ljudet till regn mot takpannorna. Ganska skönt ljud när man kan sova länge och man vet att man ska vara hemma hela dagen.
Planen var ju att jag skulle åka bort den här helgen men shit happens. Eftersom jag är sjuk kändes det inte aktuellt alls. På ett sätt väldigt synd, men helt okej på ett annat sätt. Finns personer jag skulle träffat som jag inte vet riktigt hur jag skulle agera kring. (mer än så säger jag inte...)
Ska nog klä på mig snart och försöka ta mig till affären. Tänkte köpa någon kvällstidning med bilaga och se om jag hittar något gott att äta på. Det positiva med att ha ont i halsen såhär är att man får äta det som går. Inte så mycket egentligen, men jag kan välja sådant som är gott!

Kommentarer:
Postat av: ushbal lnabmwe

qrpjxtd qsbx kwye tuhkwb zjohpf pqxsy sxogdyawe


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits