måndag igen

Idag är jag itne lika positiv som jag var igår. Sov kasst inatt också och känner mig lite småsjuk igen. De senaste sex veckorna har jag varit sjuk fyra veckor. Det är helt galet!! Fick svar på prover idag så nu ska jag äta järntillskott, igen! Gör ju inte annat känns det som... Nåväl, bara det blir bättre nu!
Efter skolan var jag hemma och åt lite. Sedan blev det en sväng till IKEA, jag kom ju inte iväg dit i lördags. Fick köpt det jag planerat så nu ska jag montera en förvaringslåda och städa ännu mer här hemma. I veckan kommer jag få en inneboende som kommer stanna ett bra tag och två personer på 40 kvm är ganska tight.... Därav all hysteri kring att få ordning på alla lösa prylar!

Kommentarer:
Postat av: exyzkvai rgbha

tnxajrdc mvaki vlzabqc exmvnsfio anlg ycmtap ucaqsxn


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits