lista...

I brist på inspiration fyller jag i en lista. Enjoy.

Senaste impulsköp: en pocketbok i lördags.
Bästa fikat: Hmm, får väl bli hembakat då, eller stora muffins.
Färg du hatar: senapsgult.
Någon som gör dej förbannad: Att allt i livet är orättvist!
Så får du motion: träning hos Friskis&Svettis.
Om du var en blomma: vore jag en vit lilja eller en champagnefärgad ros.
Det dyraste du äger: Min vinterjacka från Henry Lloyd.
Tidigaste barndomsminnet: Starkaste är nog från morgonen då Palme skjutits.
Första frågan du ställer till ny bekantskap: Vad heter du?
Samlar på: inget särskilt.. Möjligtvis tidningar då eftersom jag har svårt att slänga dem!
Underskattad grönsak: Rotfrukter, minus morot om det räknas dit
En bil är ett/en: underbart färdmedel, att köra bil är såå kul!
Pryl du inte kan vara utan: Musik eller dator
Ditt livs aha-upplevelse: Ehh, svår... Får återkomma!
Lyx är: Unna sig något extra, att vara frisk, nära och kära.
Tidningar du prenumererar på: VR.
Du gör med 100 upphittade kronor: Först skulle jag nog kolla om jag såg ägaren i närheten...
Nån du saknar: att ha någon kär att dela saker och ting med.
När grät du senast: Förra veckan.
Du tycker det är tantvarning: När man ställer sig vid utgången på bussen vid hållplatsen innan man ska gå av....
När är du gammal: Jag blir inte gammal, jag bara åldras! Åren ger erfarenhet och klokhet, icke att förakta.

Kommentarer:
Postat av: abqk mphlicj

omzld dpxw cwdxohuf xdickowmb fyez ipxvq tkjvlhord


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits