knitted

Vad jag tjatat om klänningar inför hösten! Både stickade och tröjklänningar ligger mig varmt om hjärtat. Snyggt som bara den och skönt på samma gång. Kan det bli bättre?! TopShop har härligt utbud som växlar hela tiden. Läste nyligen att de inte kör på x antal stilar varje säsong utan byter ut successivt. Kul tycker jag eftersom det lönar sig att gå dit ofta! Den gröna klänningen är to die for, precis som jag vill ha min klänning! Fast, och det är självklart att det finns ett fats, den innehåller ull. Hur gärna jag än vill så pallar inte min hud att jag tar på mig kläder med ull i. Hoppas jag kan klämma lite på den i butik så småningom, så länge njuter jag av andra varanter på deras hemsida.
18534-3463


bild topshop.co.uk

Kommentarer:
Postat av: milohexbk szokcb

wxryulj bndq qnkvt fedst vipaxwjg gxywtjnu ybha


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits