intervju, typ

Igår var jag hos en bemanningskedja för intervju för ett eventuellt uppdrag som de annonserat om. Den intervjun kändes väldigt o-intervjuig. Jag var där i ungefär en kvart och berättade i korta drag vad jag har för erfarenhet. Det var en ung tjej så det kändes inte så högtidligt... Det enda jag reagerade på var att det inte kändes som att hon brydde sig om vad jag svarade...
Idag skulle jag träffa kunden där uppdraget skulle ske. Även där möttes jag av en väldigt icke-intervju. Kvinnan ställde inte så många frågor utan verkade lite nollställd. Jag försökte vara supertrevlig och tillmötesgående men jag vet inte om det gav effekt.
Nu är det bara att invänta svaret. Jag känner att jag inte kunde gjort något annorlunda, på det hela taget är jag mycket nöjd med det jag gjort.


Kommentarer:
Postat av: lpwyctui pnuyg

lpzns gxqs nscmyepx kwpjgcum bntisd ofnj ipewrx


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits