härlig helg

Helgen har varit härlig med solsken och ljuvligt väder! Båda dagarna spenderades i solstolen på landet. Underbart, solen är min bästa vän och den vill inte slita sig riktigt ännu. STämmer förtidsprognoserna blir det sol hela veckan! Emma jublar! Ohhh...
Tyvärr vaknade jag med ruskigt ont i halsen igår. Det sitter kvar och jag mår riktigt kass faktiskt. Feber, halsont och allmänt krasslig. Hoppas det blir bättre snart!
Snart börjar Beck, börjar vänja mig vid söndagar framför Beck och gänget.
Idag var bror med familj på landet. Fick träffa lilla Pyret, som nog snart har ett namn. Idag höll jag mig dock en bit bort eftersom jag inte vill smitta honom med mina otäcka bakterier.

Kommentarer:
Postat av: nzxegtqv zbluie

hvskl akwnys xerjkid iluhkmsfg qchfya crmj cxuf


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits