glass!

När man har ont i halsen ska man ju äta glass säger de. Egentligen har jag ju inte ont i halsen, men den är väldigt tjock och svullen. Chokladglass från Sia är gudomligt god i vanliga fall men idag smakade den allt annat än gott. Istället valde jag Hallon Sorbet som var läskande mot min tjocka hals.
18534-348218534-3483
Kommer att tänka på när jag opererade bort mina mandlar för några år sedan. När jag låg på uppvaket fick jag frågan om jag ville ha Piggelin eller cola-glass, har för mig att jag svarade Piggelin, men därefter är det blankt! Undra hur och om jag fick i mig den där glassen... Jag var såå påverkad av alla tabletter och sövningen att det var sanslöst. Doktorn tyckte nog också det för när jag träffade honom dagen efter operationen sade han lite försiktigt, vi träffades ju igår eftermiddag, som svar på en av mina frågor. Ojoj, jag + starka tabletter blev en stark reaktion! Sedan minns jag att jag hade sådana där klisterlappar på bröstkorgen där de hade haft en EKG (?) kopplad till mig under operationen. De slet jag bort eftersom jag inte ville ha kvar dem där mitt i min omedvetenhet... Jag kan inte annat än skratta åt det just nu!

bilder från siaglass.se


Kommentarer:
Postat av: Anna

Sias hallonsorbet är så himla god!

Postat av: Emmaria

Ja jättegod!!

2006-09-29 @ 12:56:48
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: Maja

jag har oxå ont i halsen, men sias kaktus citron sorbet fick lindra min hals:)

2006-09-29 @ 19:42:48
URL: http://majawallin.blogg.se
Postat av: dnsj yqxgiern

wxtuipjf kizhupdg fcwaymiq sfhordqj mjnufxkey hcxitzm dabxruef

2006-12-31 @ 20:36:21
URL: http://www.mkbluwpa.rveqg.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits