förutfattat

Vad jag blir trött på personer som har förutfattade meningar om allt möjligt. Idag på jobbet har jag mött fera frutfattade meningar mina arbetskamrater verkar ha om mig. De vet vad jag står politiskt, vad bra då kanske de kan berätta för mig! Sedan var det lite andra kommentarer också.
Oftast tar jag det där med en klackspark, det är ju ändå oftast komiskt, men ibland blir det lite mycket. Detta är ändå personer som jag jobbat med i 15 månader.
Jag dömer lätt folk första gången jag trääffar dem, men sedan lär jag känna dem och ändrar mig med en gång. Min bedömning är väldigt kortsiktig eftersom det är personen i fråga det handlar om.
Det är lika bra att erkänna att jag dömer på hur folk klär sig, men som sagt, jag ger alltid personen en chans att motbevisa mig. Flera av mina vänner hade jag inte kännt idag om jag inte kastat det där första intrycket. Ge folk en chans, allt är inte vad det ser ut att vara!

Kommentarer:
Postat av: ihfwpyd jlyxnuwod

rsum ohxujglts umhgytpj yhpo msbi bhinqfxem cebxq


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits