flängande

Idag har det blivit en hel del flängande fram och tillbaka så kvällen har främst ägnats åt att ta det lugnt. Tänk att det så ofta r sån ojämn vikt på de dagar som det är myket och de dagar det är motsatsen. Igår var jag hemma hela dagen och pluggade. Det enda som egentligen hände var att jag åkte och tränade. Idag har jag åkt fram och tillbaka och gjort en himlans massa grejer. Jag föredrar absolut att flänga eftersom jag då känner mig mer effektiv och inte slöar. Men de långsamma dagarna behövs emellanåt, men INTE för ofta!
Imorgon blir det lite flängande men inte lika mycket som idag. Hoppas allt går bra imorgon... Jaja, det är ett senare bekymmer, det vill säga morgondagens!

Kommentarer:
Postat av: usitkav gauw

kjqbime hkuzqwp tyfq oehvuynjg ngkp xpycvs vcebq


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits