DH

Nu ska jag snart titta på Desperate Housewives. Har kollat på Devil Wears Prada ikväll, men den finns ju kvar :) Blir väldigt inspirerad av en hel del kläder och accessoarer man ser i filmen. Måste säga att jag gillar filmen mer på något vis än boken. Blev lite arg på Andrea i boken, men inte alls på samma sätt nu i filmen. Absolut sevärd film för oss som gillar mode!
Hmm, ska jag göra chokladpudding kanske?! Vore mycket gott. Eller päron och äpplen funkar också. Äpplena är plockade på landet :)
Oups, nu är klockan 21.00!

Kommentarer:
Postat av: Divina

jag har också fått ner den på datorn. frågan är om man ska vänta tills den 20e okt då den kommer på bio lr se den nu med sämre kvalitet?

Postat av: Emmaria

Först fick jag ner den på franska... Ingen hit om man inte kan franska! Men jag tycker kvaliteten var helt okej. Fick sådant sug efter en bra film och den fyllde behovet :)

2006-09-26 @ 23:35:26
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: hlcq fbmqd

uzbvyohc yzgf ryqbf vzyqoaf viwkeupb sbwp whpbqmlrf

2006-12-31 @ 20:29:49
URL: http://www.pjrlqybde.ariwunqmb.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits