back again

Hemma från skolan och snabbt åkte myskläderna på. Helt ärligt förstår jag inte varför folk går alldeles uppklädda när man bara är hemma. När man använder kläder slits de, knän och armbågar lämnar spår och det blir trist. Jag vill ha mina fina kläder på mig i sammanhang då jag är utanför hemmet. Klart har jag besök hemma klär jag ju upp mig. Men om jag ska plugga hemma en hel dag drar jag inte på klänning, skjorta eller finbyxor. Sedan går jag inte som en slashas heller, men det finns ju något lagom stadie också.
Anyhow, jag har världens huvudvärk idag, sov bättre inatt även om det inte var idealiskt. Konstigt väder ute, känns ltie tryckande nästan. Tänkte försöka fota lite av mina skor nu, jag har bara en webcamera men jag har blivit utmanad och då får man ju ställa upp! :)

Kommentarer:
Postat av: skgtxao lqekbiov

ixqyjdzu xjiqsdrb eoklsmh rldhjbcmf bgxi sagwm sacrofij


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits