som en nyponros

Nu känner jag mig fräsch som en nyponros. Efter ett härligt träningspass, nyduschad, insmord och iklädd pyjamas. Härligt! Konstaterade förut att jag har en ganska söt granne ett par våningar ner, värdelöst vetande men nice. En sak som jag inte riktigt är van vid när man bor såhär i hus är att man inte har koll på grannarna. Jag är uppväxt i hus med superkoll på alla grannar runt omkring. Det var jättemysigt. Fast det är klart ibland önskar man att alla inte såg precis allt...
Ikväll måste jag lägga mig tidigt! Imorgon är det uppgång riktigt tidigt. Jaja, i värsta fall får jag väl ta en power-nap på eftermiddagen om jag är för trött.

Kommentarer:
Postat av: uyjhcvre urizsdx

kztxy njbaockz vktsl ryzuikm qaidgs ndgs hnufzle


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits