snurrigt

Jag tycker att jag är en ypperligt smart tjej som klarar av nationalekonomi, företagsekonomi och andra grejer, men är dte kommer till att vrida om klockan en timma hit eller dit, då blir det stopp. Mitt huvud spjärnar emot och jag får inte till det. Nu är dte visserligen gjort, men jag tackar för alla de klockor jag har som tar emot signaler och därmed ändrar sig själva! Guld värt.
Brödet igår blev supergott! Möjligen lite mycket salt, men det kan jag leva med! Två stora härliga limpor som smakade himmelskt. Det ska jag itne ha gjort för sista gången.
NU håller jag på och pillar med mina Cheap monday jeans. Har ju gjort dem lägre i midjan vilket förhoppningsvis resulterar i att de används lite mer. Nje om jag skulle försöka få lite luft. Det är kallt ute. Men luft gör ju ingen skada...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits