smile

Efter en ljuvlig helg på landet med mycket vilande och myspys besökte jag min älskade brorson på kvällskvisten. Vi möttes i dörren av en pigg och alert liten kille. Inte nog med att han var vaken, vilket är ganska sällan när vi kommer, så log han mot oss! Flera gånger dessutom. Åh ljuvligt!! Han är verkligen den underbaraste.
Nu är jag hemma i min lägenhet och det känns att det börjar bli kalalre, det var inte en varm lägenhet som mötte mig utan en sval sådan. Fick tända en massa ljus. Hoppas de sätter på värmen snart!
Ska byta till mitt vintertäcke nu, det lär behövas!
Svarar på kommentarer imorgon och bloggar mer då. Sov gott!

Kommentarer:
Postat av: ckgdobm jgrxfkq

zslmvpkyx lwbqsok mroflgask ygbls vysrao ftbw fyaxqe


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits