puck

Snabba planer i eftermiddag. Jobbet har VIP biljetter till Frölunda och efter massa velande var det ingen som kunde/ville gå. Jag blev erbjuden att gå och tog chansen. Jag tycker det är riktigt kul att gå på hockey då och då. Samma med handboll men det var länge sedan nu..
Direkt efter jobbet var jag en sväng hos farmor och farfar, sedan var det fram och tillbaka med Scandinavium som mål. Mtachen slutade bra, Förlunda lyckades vinna med 4-3 mot Malmö. Fattar inte varför indianerna spelar så kasst just nu, de måste verkligen rycka upp sig! Men det var kul ändå.
Nu kollar jag lite på Desperate Housewives och snart blir det sängdags.
Baci!

Kommentarer:
Postat av: tudmrqnxp qvyhxl

qjzi udjwlm haew jkbf mhsdacv yeolhdjq jsotxu


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits