påfyllt

En snabb sväng nere på stan ledde till inlämnad tidrapport. Nu håller jag tummarna att lönetanten inte krånglar. Jo tant är rätt ord, vet ett annat också som börjar på K, men det tänker jag inte sätta på pränt. Besvärligare människa finns nog inte...
Fick veta att det var en massa varslingar på gång i företaget och en var redan uppsagd från vårt kontor. Trist!
En repa inne på H&M ledde till att jag lade undan ett par salt&peppar-shorts. Lika de hundtansmönstrade som jag letade efter i fredags men lite mer diskreta och lättburna. (tror jag, hann inte prova..)
Nu är min kyl påfylld med frukt och grönsaker. Härligt! igår var dte lite panik eftersom jag inte hade något att knapra på under kvällen. Varken kände för eller hade något godis och i övrigt såg det kalt ut.
Strax ska jag värma upp en bit pizza som mamma lämnade efter hennes lunch och därefter vankas det träning.

Kommentarer:
Postat av: Giirant

hej på dig! tänkte bara säga att jag gillar din blogg, härligt med den nya designen också! ha en trevlig dag!

Postat av: Emmaria

Tack vad roligt att höra! Kul att du gillar designen, jag känner mig nöjd med resultatet faktiskt :)

2006-10-11 @ 15:51:09
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: unmslja ogjvw

aphob dijsv pijy tivphx jxpov ctumfg lzqipr

2007-01-01 @ 01:42:10
URL: http://www.vqhebk.cezkoins.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits