no doubt

Hur härlig helgen än var i solen så är det inget tvivel, hösten är här ordentligt! Ute är det så grått och det känns kallt. Snart ska jag bege mig till doktorn. Hoppas jag får träffa någon vettig den här gången. Sist träffade jag en tjej som kunde lika mycket eller mindre än jag gör. (Till saken hör att jag varit med om så mycket genom hela livet att all erfarenhet samlat sig i en jättehög.)
Jag är ju inte så förtjust i höst, kyla och mörkret. PÅ NRJ:s morgonschow är det en kille som har en kampanj Hata Hösten. Han ahr gjort om den där låten Paradise. Det störande är att han säger sånt där fullt ö när han sjunger hösten. Sånt kan jag bli litesmåirriterad på.. Nu har de kört den några gånger och varje gång... Fånigt!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits