monki

Nu har jag spanat in butiken Monki.De har en cool interiör och skyltfönstret sticker ut. Klädmässigt blev jag itne så imonerad. Mycket basgrejer som linnen och toppar. Samt en del oversize toppar och anant med annorlunda skärning. HIttade en bomullsklänning jag gillade. Ska nog gå tillbaka och prova en dag. Jeans hade de en hel del snygga, det kan man säkerligen hitta till suveränt pris om man är på jakt.
Blev inte den hit i min ögon som jag hoppats, men fler besök lär det bli. Bara för att...

Kommentarer:
Postat av: catya

oh, monki finns ju inte i sthlm ännu : (
är så nyfiken, kan du inte posta lite bilder på kläderna, om du skulle köpa nåt alltså : )

Postat av: jen

Tråkigt. Känns som att den målats upp som något av en guldgruva. Men jag kan väl bara var lyckig som slipper sukta efter ytterliggare en butik som inte finns här (:

2006-10-03 @ 20:25:00
URL: http://jojsi.blogg.se
Postat av: JAM

Jag tycker att du har en jättefin blogg :D kan inte vi länka till varandra så att jag hittar hit igen , du länkar till mig , jag länkar till dig , så får du lite fler läsare också :D, kramar :)

2006-10-04 @ 09:17:50
URL: http://jam.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej,, var ligger monki??

2006-10-04 @ 12:01:55
Postat av: Emmaria

catya: det kommer väl i höst tror jag.. Om jag köper något ska jag visa bild.

jen: ja jag hade nog för höga förväntningar tror jag! Inget att sukta efter direkt.. Jag suktar efter Zara, men de är i helt olika ligor!

JAM: kul att du gillar min blogg. jag orkar aldrig pilla på mina länkar, de är gamla som gatan, eller åtminstone som bloggen. du får hemskt gärna länka till mig.

: Monki ligger på Södra Larmgatan i Göteborg. Mittemot Stuk, nästan i höjd med Viktoriapassagen.

2006-10-04 @ 12:41:15
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits