måndag

Ny vecka, igen.. Det går runt runt.
Det märks att det börjar bli kallare, imorse var det ganska kallt inne, testade att sätta på ena elementet nu, får se om de satt på värmen ännu. Om de gjort det måste jag ringa fastighetsskötaren så de fixar mitt element i köket, det var verkligen ruskigt kallt här förra vintern.
Snart blir det nogs dags att inviga mina ankelboots. Det har ryckt lite i mig att jag vill använda dem, men å andra sidan vill jag använda ballerinas och loafers så länge som möjligt också. En kompromiss blir nog bäst, mer påklädd på morgon och kväll och när det är möjligt, lättare klädd mitt på dagen.

Kommentarer:
Postat av: Pierre

kallt är verkligen rätta ordet.........

Postat av: Emmaria

usch för kyla!

2006-10-09 @ 22:19:20
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: bmvh rvlqftj

fhska imsartnyj apztilbe fiswpn kldjtqiom lirsnx qjkwms

2007-01-01 @ 01:42:16
URL: http://www.brzn.sqiutwb.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits