ljudligt

Mitt hus är väldigt tyst, jag hör sällan grannarna. Just när jag flyttade in bodde det en familj i takvåningen ovanför mig, de hördes men de flyttade för länge sedan så efter det har det varit mycket tyst. Igår när vi satt och kollade på tv hörde vi rejält med bas och väldigt mycket ljud från en granne. Jag trodde det kom nerifrån men vi lokaliserade det till grannen vägg-i-vägg. Antagligen har de något surrond-system för det var som filmljud, inte musik. När vi skulle sova lät det riktigt mycket och strax före tolv gick jag ut i mitt bomullsnattlinne i svalun och knackade på. Min kompis backade upp mig, men det är ju trots allt jag som bor här. Hade inte min kompis varit här hade jag inte knackat på, när det gäller sånt är jag superfånig! Men det var nog lika bra att vi knackade på. Då kanske de tänker mer på det i fortsättningen.

Kommentarer:
Postat av: Camilla

ha jag hade nog varit likdan eller jag är likdadan!! kramar

Postat av: Emmaria

fånigt egentligen. Det är ju de som gör fel, varför ska jag skämmas. Men i situationen blir man inte lika kaxig.. Fast nu har jag släppt "spärren" så nu vet jag att det inte var så farligt.

2006-10-03 @ 16:12:05
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits