entourage

Ikväll har männens Sex and the City premiär på SVT. Det är ettan som ska visa den populära amerikanska serien som nämns som den manliga motsvarigheten av Sex and the City. Serien bygger på Mark Wahlbergs första tid i Hollywood, om något modifierad med Adrian Grenier i huvudrollen. Nicky HIltons pojkvän Kevin Conolly har också en roll liksom Jeremy Piven. På aftonbladet stod det att agenten som Pivens rollkarkatär baseras på var tydlig när det gällde vem som skulle spela hans roll... Ska bli kul att se vad den omsnackade går ut på! Klockan 21.00 på SVT1.
18534-3528
bild hbo.com/entourage


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Varför ska alla bra program gå kl. 9 ikväll!? :( Lost, top model och det där verkar ju kul!

2006-10-04 @ 19:47:35
Postat av: Emmaria

Jag följer inte Lost, men Las Vegas gillar jag så Entourage får hamna på videon så länge. Men visst är dte störande när det vissa dagar itne är något bra och andra massa på en gång.

Postat av: Hanna Fridén

Jag som aldrig brukar titta på TV, och så kommer det för en gångs skull något intressant, på en kanal som jag faktiskt HAR, och jag missar det! Buhbuh :( Hoppas det var bra, iaf!

2006-10-04 @ 21:55:03
URL: http://frankincense.blogg.se/
Postat av: Jockeee

Entourage är kung!
Ni borde lägga ner alla andra serier och börja kolla på Entourage. Jag är på tredje sässongen just nu, har aldrig sett än bättre serie än Entourage!
Den knäcker lätt Prison Break, The O.C, 24 osv.

Kolla på Entourage nu!

2007-03-28 @ 15:33:35

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits