early-bird

Idag var jag uppe i tid eftersom parkeringen på bilen skulle gå ut relativt tidigt. Ganska skönt att komma upp även om jag älskar mina sovmorgnar på helgerna! Tittade lite på Nyhetsmorgon, något som nästan aldrig sker i min värld. Idag var Daniel Lindström från Café med för att prata jeans-trender. Vad svår han verkade. Han såg inte alls bekväm ut med kameran, pratade lite kortfattat...nej det trodde jag inte.
Tänkte jag skulle baka lite idag. Något enkelt bara, typ sockerkaka. Muffins är min vanliga grej men det känner jag verkligen inte för idag. Sockerkaka eller mammas speciella mjuka pepparkaka vore gott! hmm, det tål att tänkas på.

Kommentarer:
Postat av: kdjzn fyquamvt

pknzbdfur cbekphodr ybioajzc vsoekwml yfsgol mpku ceibhfodv


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits