cold

Idag var det kallt i lägenheten när jag vaknade. Undra när de kommer sätta på värmen! Det första jag måste göra då är att ringa fastighetsskötaren. Vet inte varför jag drar mig så för att ringa dem men det tar verkligen emot. Har nog att göra med att jag inte är van vid grejen med att ringa någon okänd som kommer och fixar. Jag är uppväxt i hus där man fixar allt själv liksom.
Idag blir dte kalas för farmor. Måste ner på stan strax för att fixa present. Tänkte även köpa strumpbyxor. Ett förråd som behöver fyllas på ibland, även om jag är duktig på att bevara de strumpbyxor jag redan har. Jag har aldrig varit ett fan av nylonstrumpor, usch, därför finns det en hel del par av bomull i mina lådor.
Börjar bli stressad känner jag, är lite sur i halsen och musklerna som ligger på halsen är alldeles stela. Lite jobbigt eftersom det märks när man sväljer. Känns som när jag hade ont i halsen förra veckan, men nu vet jag att det är musklerna den här gången.

Kommentarer:
Postat av: zbvpqrhn keabnsg

ghpvtuqbc vngioms wbicvzula ubhzle layobf kqnfv biohpq


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits