byxor.

Visserligen är dte bekvämt och ofta väldigt snyggt att dra på sig ett par jeans, men jag är inte en jeanstjej i grunden. Jag gillar vanliga byxor, men varför är det så svårt att hitta några?! Jag vill ha ett par raka, lagom vida byxor. Hällor, knapp med gylf men utan ficka på sidan, inga bakfickor och helst inte pressveck (fast det kan jag acceptera) och inte något slag. Nej chinos gillar jag inte, fickorna sitter fel men sedan är det något i den typen av byxa som jag inte vill bära. Snyggt på andra, men inte på mig. De här byxorna uppfyller de flesta kriterierna! Märket är Raven och byxorna kostar $212 hos Shopbop.
18534-3649



Kommentarer:
Postat av: Joy

Dom var snygga, fast föredrar lite högre midja

2006-10-17 @ 21:59:35
Postat av: Emmaria

Jag gillar midjan, de här är drömbyxorna för mig!

Postat av: Emmisen

Snygga!

Postat av: Camilla

De var skitsnygga!

2006-10-19 @ 16:24:40
URL: http://stilic.blogg.se
Postat av: dzjvtp akni

nwvxh soxmuh obcm slqz bpelsgua nlqihmjrz uqtco

2007-01-01 @ 01:40:02
URL: http://www.yugxi.fsgyqnk.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits