brorsonen

Alltså min lilla brorson är nog den sötaste baby som finns! I lördags efter att jag kört honom i hans barnvagn, han sov men kände nog att det var grymma faster Emma som körde honom, åt vi middag på landet. Att hålla honom brukar alltid bli en kamp mellan mig, mamma och pappa. Vi vill alla få känna hans lilla kropp nära oss. Ett tag sov han mot min axel, han verkade ha det skönt där, trots att den nog inte hör till de mjukaste axlarna.. När han vaknade till igen tog pappa över och då "satt" lillkillen i pappas knä. Såå sött! Farfar och barnbarn. Det var verkligen jättesött och det knäpptes en hel del kort. Sedan har vi lärt oss att han gillar att "stå" upp. Det vill säga man håller honom stående. Då såg han så stor och grann ut. Mycket äldre än de 7,5 veckor han var. Liten hyllning till bästa killen! :) All that love!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits