utan en tråd

Så var stygenen borta från munnen. Visst trycket släppte men jag har fortfarande ont och är svullen. Kan nog bli mer långdraget än jag trodde det här... Jaja, man får ge det den tid som behövs!
Idag blir det nytt jobb. Spännande och mycket nytt att ta in. Imorgon blir dte gamla vanliga jobbet och dte blir nog softare än soft. Tänkte passa på att plugga när jag är där. Kommer vara all by myself... Lite scary så jag vet  inte om jag kommer sitta längst in på kontoret. Min gamla dator står numera i receptionen så antagligen kommer jag sätta mig där delvis. Undra vilka nya tidningar som kommit sedan sist. Borde finnas ny Elle och Damernas. Kanske mer :)
Nej nu ska jag dricka té och äta fullkornspepparkaka.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits