torsdag

Idag är dte torsdag, en skön dag på veckan. Nästan helg och man vet att det är nära liksom...
Nu ska jag snart ner på stan för att leta julklapp till brorsan och present till min kompis. Satt igårkväll och skrev lite på grejer vi gjort ihop. Allt från när hon klippte mig på riktigt med en sax då vi lekte frisör som småknattar (inte populärt hos föräldrarna!), hur hennes fantasihistorier skrämt mig då vi skulle tälta på baksidan och hur vi skrattade oss genom en vecka i Grekland vilket ledde till att mina ögon är alldeles dimmiga på de flesta korten. Lovar och svär att det inte var någon mysko drog utan bara gapskrattandets effekt! Hoppas verkligen hon blir glad för det här jag knåtat ihop. Hade jag fått det hade jag blivit glad.
Nej nu, om jag skulle bege mig till stan så jag slipper stressa sedan.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits