the blog

Ligger och läser lite tidningar som jag inte hunnit med sedan jag jobbade förra veckan. En av godbitarna var Elle Norge. Gillar den riktigt bra, föredrar den framför svenska versionen. Speciellt nu när de har en ny moderedaktör och inte "lånar" den svanska längre.
Nu verkar det som bloggarna börjat uppmärksammas även i vårt grannland. En
artikel handlade nämligen om två bloggare, dels Hilde som fotar för Oslostil.com men även Agathe som skriver på Style bites.
Streetstyle finns ju från många städer nuförtiden, men det är även kul att kolla in bloggar från andra länder. Det är lite som att läsa utländska tidningar.
Andra bloggar som artikeln tipsar om är:
- I am Fashion
- Style Bubble
- milk-is-my-sugar (som tyvärr verkar nerlagd ser jag nu när jag surfar in..)

Vad har ni för tips på bloggar? Kanske utländska, lite mer anonyma och ej hypade i svenska blogg-sfären?
Känner att många svenska bloggar är väldigt lika, skulle vilja hitta lite nya fräscha att inspireras av.

Kommentarer:
Postat av: Camilla

kul :)

Postat av: Emmaria

ja variation förnöjer :)

2006-11-09 @ 22:49:58
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: Stylebites

Thanks for the mention! I just wish I could read what it says here... :-)

Rachel
(at Stylebites!)

2006-11-11 @ 18:08:43
URL: http://stylebites.blogspot.com/
Postat av: Stylebites

Thanks for the mention! I just wish I could read what it says here... :-)

Rachel
(at Stylebites!)

2006-11-11 @ 18:10:46
URL: http://stylebites.blogspot.com/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits