svullen

Jag har en ny form på käklinjen på vänster sida, ingen jag hoppas ha länge, men några dagar får jag leva med den. JObbigt att vakna när det smärtstillande gått ur kroppen, men nu börjar det lätta. Har ont, är svullen och kan inte äta. Flytande är det som gäller och jag som inte ens gillar soppa eller liknande...
Nu tänkte jag ta en dusch, hoppas det kan ge mig lite energi att känna mig ren och fräsch. Ikväll kommer min brorson hit. Myspys! Men jag vågar inte lyfta honom så jag får titta på honom och leka med honom när han ligger ner. Fasen vad seg den här veckan kommer bli... Vågade inte slappna av igår när jag skulle sova vilket innebar att jag vaknade en gång i halvtimman och flyttade på mig. Men som mamma sa, det värst är ändå gjort!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits