present tips!

På lördag ska jag på födelsedagsfest för en av mina äldsta kompisar. Hon har fyllt 25 och jag hålle rpå att göra en liten bok med bilder och lite historier som hon ska få. Men jag måste ju ge henne någon köpt present också. Saken är den att jag fokuserat så myckket på "boken" att jag glömt den andra presenten... Är så inne i julklappar till failjen att jag inte kommer på något.. Vore jätteglad för något bra tips! Allt mottages med stor tacksamhet!
Jag är visserligen inget fan av att få ett kit i present, men jag vet att andra upskattar det. Asos säljer det här kittet med badskum och duschkräm som doftar choklad. Min kompis är, som många tjejer, väldigt förtjust i choklad, men jag vet en som skulle ge mig onda ögat. Kompisens sambo klarar inte av choklad, alls.
18534-3971

Tipsa gärna om presentförslag!!

bild asos.com

Kommentarer:
Postat av: Minna

Men varför inte ta hederliga Lush ni som är så lyckosamma att Ni har det i Götet. Om man är en "bad-person" måste man ju bara älska deras grejor. De har dessutom fått in en massa jul-grejor och ganska trevliga "kit".
Bara en liten tanke....

Postat av: Mikmik

Halloj, kanske kan du hitta några bra tips på Presentz.se där folk lägger in sina egna presenttips.

2007-02-07 @ 14:30:55
URL: http://presentz.se
Postat av: Giftlover :)

eller Presentkuriren.se :)

2007-03-15 @ 22:39:03
URL: http://www.presentkuriren.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits