lill-killen

Efter att inte ha träffat sötaste killen i landet på en vecka togs han emot med stora famnen igår kväll. Imorse fick jag desutom vakna av att han kom in till mig. (inte gåendes.. han är 3 månader :) ) Det kan man vänja sig vid!
Nu blir det en sväng på träningscykeln och nästa vecka ska träningen tas upp på allvar efter sjukdomar och tandoperation. Därmed basta.
Igår hann jag sprätta sömnaden men idag måste jag sy på varje plissering så att stygnen inte går upp.. Mäckigt, jepp! Men jag tror resultate blir bra.

Kommentarer:
Postat av: Sta

Måste bara fråga: Kostade det något att operera bort visdomstanden? Eller går sådant på försäkring?

2006-11-26 @ 13:29:18
Postat av: Emmaria

OJ oj oj, det kostade plenty! Tack och lov har jag snälla föräldrar. Seriöst hade jag inte haft råd utan dem.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits