julklapp?

Jag har så sakteliga börjat fundera på julklappar. Dels till mig jsälv, men framförallt vad jag ska ge bort. Tror jag har brorsan klart för mig. Svägerskan brukar lösa sig, mormor är svårare men jag tror det får bli något liknande som i födelsedagspresent sist, nämligen fin choklad. Hon är gammal och gör inget så det känns onödigt att köpa något hon inte kommer använda, kläder har hon dessutom massvis... Största problemet är väl farmor&farfar, men mamma & pappa är väl inte helt lätta heller... Lill-killen skulle jag kunna spendera hela budgeten på. Inte helt praktiskt, men oj vad mycket sött det finns! Den här bodyn skulle passa honom perfekt! Jag har lärt mig den hårda vägen att body är mest praktiskt när man är tre månader och lyfts hela tiden. Vanliga tröjor åker upp!!
18534-3902
bild hm.com

Kommentarer:
Postat av: Kicki

Yes, nu är det dags att julhandla för att inte som vanligt desperat hänga på Åhlens kvällen den 23:e december för att lösa klapp-utmaningen till hela släkten...
På tal om bodys, har handlat en urhäftig piratbody och lika dan pirattröja till systerdöttrarna på kaxigdesign.se. Där finns klart läckra grejer om man som jag älskar knalliga färger. Är ingen eko-nörd i vanliga fall, men i det här fallet blir ekogiska tänkandet ett schysst mervärde. -Nån som testat deras vuxengrejer?

2006-11-21 @ 21:08:41

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits