iskallt

Idag är det iskallt i Göteborg. Usch! Men ska man tro vädret så blir det midlare igen. *HOPPAS*
Det har varit en lång dag trots att morgonen inte blev som det var tänkt. Jag har varit på intervju för ett extrajobb som låter riktigt intressant, så nu håller jag tummarna. EFter dte var jag runt sjukhuset för dagens ljusbehnadling och sedan begav jag mig mot farmor och farfar. Stannade där till fyra och tvingades stå länge i kylan innan bussen kom, det var bara det att den var sönder och tre hållplatser längre fram stannade den och jag fick vänta på nästa buss... Nu är jag hemma i min kalla lägenhet, imorgon är det jag som ringer fastighetsmänniskan. Det är inte ens lite varmt i mina element, jag fryser snart ihjäl! Det blir mycket te kan jag berätta!

Kommentarer:
Postat av: Mikis

Och här i stockholm slutar det inte snöa! :/

Postat av: Camilla

i sthlm med :(

2006-11-01 @ 19:22:50
URL: http://www.stilic.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits