isch

Jag som aldrig drömmer mardrömmar drömde en inatt. Inget trevligt. Det var inte så mycket åt blodiga hållet utan hade mer med mina nära och kära att göra... Det värsta är när man tror på det den första stunden innan man vaknat ordentligt.
Igår såg jag de första tre avsnitten av OC säsong 4. Blir det inte muntrare tänker jag inte kolla. Jag som aldrig blir ledsen av tv-program... Har hört att fjärde avsnittet ska bli bättre så jag hoppas verkligen det.
Idag ska jag klippa mig! Hurra. Ska bli skönt.
Nu, fortsätta plugga! There's only so much nationalekonomi you can take...

Kommentarer:
Postat av: lill-elin

har frågat förut men inte fått svar, så jag provar igen. vad är det du läser till? bara nyfiken..

2006-11-23 @ 16:54:52
Postat av: Emmaria

Förlåt, det är verkligen inte meningen att inte svara. Jag läser ekonomi och marknadsföring på högskolan. Den här terminen läser jag ekonomisk historia på Universitet i stan, men tar några omtentor samtidigt. Just den här gången är det mikroekonomi som jag kämpar med.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits