i'm off

Snart ska jag slänga mig ut genom dörren för att åka och träna. Kommer antagligen knappt kunna röra mig efteråt... Men men, jag ska komma tillbaka till den mer vältränade person jag varit. Det råkar bara vara så att sjukdomar och tandoperationen stått ivägen under hösten.
Nu blir det dags att dyka ner i träningslådan och bestämma vilken topp jag ska ha till mina svarta, trekvarts-långa Rönnisch byxor. På gymmet har jag fotas bomullstoppar, men på ett pass svettas jag mycket mer och försöker ha material som passar bättre då... Men jag tycker aldrig jag hittar den perfekta träningstoppen.

Vad har ni på er under träningen?

Kommentarer:
Postat av: Caroline

Gud så härligt =)
Hoppas du får en toppenkväll!
Härlig blogg förresten!

Kramis Carro

Postat av: Emmaria

Ja det var riktigt skönt!
Hoppas din kväll varit bra.
Tack, det värmer :) Kram!

2006-11-29 @ 23:49:16
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits