grå+regn

En färg plus ett element och vips så har man måndagens väder. Grått så långt ögat kan nå och regn som faller från himlen, lite snett ser det dessutom ut som.
Snart ska jag lämna palatset(aka hemmet) för en stund. Ska en sväng till affären, sedan hem till mitt casa och därefter på ljusbehandling. Imorgon ska stygnen bort och jag ska officiellt vara bra igen!
Det måste jag vara eftersom det kommer bli en hektiskt vecka, typ, fast ändå inte... Ska jobba på nya stället imorgon eftermiddag/kväll och på gamla jobbet onsdag från lunch och hela torsdag.
På fredag ska topparna friseras, wihoo! Bokade just tid. Nice! Ingen större klippning eftersom jag trivs tio gånger bättre i min längre frisyr än förra årets korta period. Det enda frågetecknet är ju luggen. Klippte ju mer på den sist än jag hade tänkt.. Just då var jag ruskigt missnöjd, men på ett sätt var det ganska bra ändå. Men nu är det kallare och höst vilket oftast leder till mindre hårväxt och då gör jag inga dumma klipp. Eller jo, typ alltid. Har alltid klippt av min längd på hösten eftersom jag vill "förändra" mig... Och tyvärr kan jag inte köra filosofin: Det är bara hår, det växer ut..

Kommentarer:
Postat av: Lars Anders Johansson

Den grå färgen må vara förlåten - de elegantaste kläderna är grå.

Postat av: Mia

Vi har haft lite sol idag faktiskt. Trist när allt ute är grått

2006-11-13 @ 16:22:51
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se
Postat av: emma

vi har haft lite sol tror jag:p hehe men det är tråkigt på våren att det är så pass grått ute:) hehe.. men du emmaria vet du vad jag kom på? jag har läst din blogg över ett år nu:) sen jag haft min blogg. + några månader innan deet.

2006-11-13 @ 17:33:06
URL: http://emma86.blogg.se
Postat av: Emmaria

Lars Anders JOhansson: haha.. möjligtvis!

Mia: lyllos er!

emma: ah, nice! Jaså har du läst såpass länge, vad kul! Roligt att bloggen firar 1år också :)

2006-11-15 @ 15:22:49
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits