close

Nej nu stänger jag snart kontoret. Ska möta pappa för hemfärd.
Blir nog soffläge hemma. Är helt galet slut! Inte konstigt att min krop säger stopp efter att ha ätit så lite som jag gjort den senaste veckan samt en operation som gett sina spår i kroppen.
Får fixa lista på mina favvo-bloggar ikväll, allra senast imorgon :)
Nej nu blir det hemlighuset, haha kodordet för toalett här på jobbet, och sedan lämnar jag det här stället.. Blir alltid lika nervös när jag är sist. MInns jag hur larmet går på osv....

Kommentarer:
Postat av: Fashionable gossip

Du är utmanad! Berätta och visa vilken typ av smink du använder varje dag. Kolla in min blogg annars.
Keep up the good work! Kram

Postat av: Emmaria

Okej, will do.

2006-11-16 @ 09:14:00
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits