asos

Det roliga med asos är att de har mycket sött till oftast ganska låga priser. Kvaliteten variera väl men det gör den ju på alla kedjor med lägre pris. Extra roligt är att de brukar vara snabba på att göra kopior av kändisars kläder. Ibland lyckat och ibland mindre lyckat...
Den här snygga
klänningen bar Rachel under sensommaren och jag föll totalt, men kopian känns som en helt annan klänning. Synd!
Fast det finns annat som gör att det kliar i fingrarna. Den här klänningen som andas 60-tal, en paisley mönstrad tunika eller en Kate-inspirerad klänning som visserligen känns mer somrig.. Den här är ju rena drömmen.

Kommentarer:
Postat av: Sofia

Jag håller med dig angående Rachel Bilsons klänning, jag älskade verkligen oxå den klänningen hon hade, men asos kopia är inte särskilt lyckad, vilket är väldigt synd, för hade den varit det hade jag slått till direkt...


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits