the store

I senaste Vekorevyn fanns en kupong att handla två nagellack för ett. Eftersom Emma berättade att hon köpt ett i guld där, precis det jag letat efter, så tänkte jag för en gångs skull utnyttja ett sådant erbjudande. Men när jag kom in i butiken här i stan ägnades jag knappt ett ögonkast, jag var kvar ett bra tag eftersom jag kollade in alla olika färger det fanns. Men eftersom jag itne fick någon service eller uppmärksamhet av säljaren blev jag trött och gick. Visst hade jag kunnat göra mer, men efter att ha stått vid kassan i ett par minuter borde väl ändå säljaren reagerat?! Får försöka ta en tur till Nordstan imorgon och besöka MakeUp Store i Åhlens. Gäller det där förresten? Får kolla.

Kommentarer:
Postat av: Emma

jag tror inte den där kupongen gäller där. men jag vet inte Make Up Store kortet gäller inte där vad jag vet. men naglacket heter Sorbet som jag har i guld. ska måla på det idag så kommer nog lägga in resultat här på min blogg. kan måla ganska snart. hehe:) så får du spana in.

Postat av: Emmaria

Nej jag anade nästan att det inte skulle gälla där.. Kanske ska ge butiken ett nytt försök idag. Sorbet, vad bra, då ska jag kolla efter det. Såg ett igår, men det hette nog Gold Digger tror jag. Åh, ska hålla koll på din blogg så jag får se resultatet :)

2006-05-24 @ 10:34:23
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits