the feeling

Efter jobbet tränade jag med pappa på gymmet. Hade först tänkt gå på passet klockan 18, men jag har ju ont i foten och den är faktiskt lite svullen.. Lite dumt att utmana ödet. Men jag vill så gärna få svettas riktigt ordentligt. Blir inte riktigt samma på gymmet men jag fick till lite svett under min uppvärmning iallafall.
Idag verkade det som alla biff-killar hade samlats på gymmet. Vad töntigt det är med killar som stönar så himlans högt och lyfter vikter som är supertunga, men de klarar typ bara fyra set. Nej, det där är inte direkt min favorit-typ.
Imorgon blir det heldag på jobbet. Det ska hållas två seminarier och jag måste hålla ställningarna. Hoppas verkligen inte det blir helt dött för det tycker jag är lite läbbigt. I höstas var jag själv i en timma ungefär och det var nog den längsta timman! Fast sedan kom E tillbaka frn ett kundmöte och höll mig sällskap. Blev en trevlig stund trots allt. Saknar faktiskt de tre killarna som slutade på kontoretför några månader sedan. Nu är det bara sega människor, med några få undantag.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits