söndag kväll

Helgen närmar sig sitt slut och jag känner mig lugn, men trött och pollen-påverkad.
Dte var riktigt skönt på landet. Därnere kan jag slappna av på ett helt annat sätt och bara vara. Hade med mig en massa tidningar som Elle (svensk+norsk), Cosmopolitan, Hennes och Solo. Dessutom tog jag med mig min Marian Keyes bok, tung som en tegelsten, men väldigt bra. Härligt lektyr att ägna mig åt. Igår var mormor med och det tar alltid lite extra på krafterna hos oss alla eftersom man måste hålla lite koll på henne. Det är tråkigt att se hur någon som alltid varit så glad bara ge upp. Visserligen har hon sina stunder då hon skämtar och ler, men det är väldigt mycket bitterhet i hennes ord. Mest synd är dte om min mamma som kämpar och kämpar för att mormor ska ha det så bra som möjligt. Mormor ger inget tillbaka eftersom hon inte riktigt är med på det... Det är väldigt besvärligt, men det är väldigt skönt att ha farmor och farfar som är pigga för sin ålder och fortfarande är aktiva. Jag har mycket kärlek till min familj, de betyder enormt mycket. Alla har inte turen att ha så härliga föräldrar som jag har eller en sån underbar bror. Jag har faktiskt riktig tur!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits