sömn...

Natten till tenta har jag ofta svårt att sova. Inte för att jag är överdrivet nervös utan för att jag är så rädd att försova mig! En gång har jag försovit mig till en tenta, en dag som sedan visade bli den dag då min morfar lämnade oss. Trots att det aldrig är bra att försova sig från en tenta så blev det nog det bästa som kunde ske den dagen. Hade blivit ledsen om jag efteråt fått veta läget... Oj, nu spårade jag ur helt!
Inatt somnade jag vid ett, sov till tre, var på toaletten och svettades som en galning. Somnade efter en kvart och vaknade tio minuter innan klockan ringde strax efter sex. Tjoho liksom...
Men nu är tentan gjord, det ska mycket till för att jag inte ska ha klarat av den! Hade velat träna ikväll men jag glömde träningskläderna hemma... Imorgon är det ju kalas, så det får väl bli på onsdag istället!
Present, ahh.... Inte mycket tid på mig! Bror min fick sköta till farfar sist och därför hamnar mormor på min lott. Farfar är bara tio gånger lättare.
Elin tipsade om att skänka i mormors namn. Det är en jättefin grej, men mormor skulle nog inte förstå det. Tyvärr... Fast kommer jag inte på något annar är det en väldigt bra utväg!
Vilket jobbigt väder det är förresten, grått här i Göteborg idag. Ibland öser regnet ner, men det är relativt varmt ändå och lite tryckande. Man blir sådär klibbig ni vet...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits